2012. dec. 4.

Tömény tömítés

Sikerült beszereznem egy tubus Revell Plasto pasztát, és nagyon remélem, hogy nem fogom a teljes 25 ml-t felhasználni csak az alváz árkainak kisimítására... A legnagyobb gond a majdnem 4 mm-es rés esetében van, ott valószínűleg kétszer-háromszor is meg kell ismételni majd az egész procedúrát, függően attól, hogy hogyan viselkedik az anyag. Egy teljes nap száradás kell neki, aztán mehet a csiszolás, addig is lesz időm megfelelő finomságú papírt zsebelni hozzá.
Kis előre tekintés: ha befejezem az alap átalakítását, akkor kénytelen leszek két okból is félre tenni picit a projektet. Egyrészt lesz (avagy van) vizsgaidőszakom, ami hagyományokhoz méltóan valószínűleg nem várható rövidnek. Másrészt szeretnék rendelni majd különféle kiegészítőket, aminek listáját már meg lehet találni a blogon. Ezek többsége csak külföldről rendelhető, de talán annak is örülhetek, hogy ebay-en rájuk tudtam találni. A beszerzésükhöz elég sok időre és pénzre lesz szükségem, de valahogyan megoldom majd, és addig is lesz mit csinálnom bőven. Terv szerint el szeretném készíteni a jármű belső részleteit is, amik leginkább 3 nyíláson keresztül lennének láthatóak: a vezető, illetve a parancsnok kibúvója, és a tank hátulján található, tágas ánu... ajtaja, ahol egyrészt a személyzet, másrészt az esetlegesen szállítandó katonák közlekednek. A gond ezzel leginkább az, hogy nem nagyon vannak (konkrétan szinte nincsenek is) képek, leírások, megfelelő anyagok a belső kiépítésről, így ez a rész még erősen kérdéses. Találtam egy alacsony felbontású Discovery Channel-es videót, de bőven kell ahhoz fantázia, hogy ki lehessen hozni abból valami kézzel foghatót. Ha mégis sikerül elég infót összegyűjteni, akkor valószínűleg készítek majd egy 3D-s modellt a tervről (hö.), hogy ne útközben találjam ki a lépéseket, méreteket. Meglátom még, hogy mit lehet kihozni ebből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése